Mustafa Özdemir
Araştırma-Denetim Uzmanı
mozdemir@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118
Eğitim
Türk Dili ve Edebiyatı
Uzmanlık
Alanları
- Araştırma Hizmetleri
- Denetim Hizmetleri
- Kamu Hizmetleri
- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
Yer Aldığı
Projeler
- İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
- KARDÖKMAK – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Emlak Katılım – Çalışan, İç Müşteri Memnuniyet Araştırmaları
- Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- TÜMOSAN – TMA, ÇMA, MMA, Bayi, Servis, Yedek Parça Memnuniyet Araştırmaları
- İSTON – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- EPSİLON – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- VARİNAK – Teknik Servis Memnuniyet Araştırması
- Metro İstanbul – Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
- Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- GİB – Mükellef Deneyimi Yönetim Modeli
- İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
- İBB- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli Ulaşım Yönetim Sistemi Denetimleri
- İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
- İBB – Meydan Yönetim Sistemi