Mustafa Özdemir

Araştırma-Denetim Uzmanı

mozdemir@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118

Eğitim

Türk Dili ve Edebiyatı

Uzmanlık
Alanları

  • Araştırma Hizmetleri
  • Denetim Hizmetleri
  • Kamu Hizmetleri
  • Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli

Yer Aldığı
Projeler

  • İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
  • KARDÖKMAK – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Emlak Katılım – Çalışan, İç Müşteri Memnuniyet Araştırmaları
  • Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • TÜMOSAN – TMA, ÇMA, MMA, Bayi, Servis, Yedek Parça Memnuniyet Araştırmaları
  • İSTON – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • EPSİLON – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • VARİNAK – Teknik Servis Memnuniyet Araştırması
  • Metro İstanbul – Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
  • Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • GİB – Mükellef Deneyimi Yönetim Modeli
  • İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
  • İBB- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli Ulaşım Yönetim Sistemi Denetimleri
  • İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
  • İBB – Meydan Yönetim Sistemi