Hülya Gözcü
Araştırma-Denetim Proje Yöneticisi
hsavas@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:118
Eğitim
Ekonometri
Uzmanlık
Alanları
- Araştırma Hizmetleri
- Denetim Hizmetleri
- Kamu Hizmetleri
- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Yazılım Geliştirme
Yer Aldığı
Projeler
- İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İBB – Meydan Yönetim Sistemi Denetimleri
- İBB- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli Ulaşıma Yönetim Sistemi Denetimleri
- İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
- İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
- İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İSTON – Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- BOTAŞ İnternational – Çalışan Memnuniyeti, Eğitim İhtiyaç Araştırması
- Eltemtek–TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Metro İstanbul – Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
- Eltemtek – TEİAŞ – İSG Denetim Uygulama Yazılımı
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Emlak Katılım – Çalışan/İş Müşteri Memnuniyeti
- Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması