Abidin Arman
Araştırma-Denetim Direktörü
aarman@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:127
Eğitim
İstatistik
Uzmanlık
Alanları
- Araştırma Hizmetleri
- Denetim Hizmetleri
- Kamu Hizmetleri
- İnsan Kaynakları Danışmanlığı
- Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Yazılım Geliştirme
Yer Aldığı
Projeler
- İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
- Eltemtek – TEİAŞ – İSG Denetim Uygulama Yazılımı
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- Emlak Katılım – Çalışan/İç Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Gelir İdaresi Başkanlığı – Mükellef Deneyimi Yönetim Modeli
- Eltemtek – TEİAŞ – Bireysel Performans Yönetim Sistemi
- Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Eltemtek – TEDAŞ – Bireysel Yetkinlik Yönetim Sistemi Yazılımı
- Eltemtek – TEDAŞ – İş Yükü Analizi Yazılımı
- Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Metro İstanbul – Yolcu Memnuniyeti, Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
- Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- Saf Avrasya – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- BOTAŞ İnternational – Çalışan Memnuniyeti, Eğitim İhtiyaç Araştırması
- Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İSTON – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırmaları
- Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- İBB – İstanbul Geneli Altyapı Standartlarının Oluşturulması
- Eltemtek – Gelir İdaresi Başkanlığı – Mevcut Durum Analizi
- Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
- Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
- İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- MNT – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
- İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
- İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
- Epsilon Elektronik – Ürün Memnuniyeti Araştırması
- UGETAM – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İBB – Toplu Ulaşım Mükemmellik Endeksi
- İETT – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
- İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İSPARK – 3. Taraf Gözetim Modeli
- İSTAÇ – Çalışan/Müşteri/Plaj Memnuniyeti Araştırmaları
- İstanbul Ulaşım Hizmetleri A.Ş. – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- Spor İstanbul – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
- İBB – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İBB – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İETT – Toplu Taşıma Araçları Denetimi
- Neolife Tıp Merkezi – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
- İBB – Meydan Yönetim Sistemi
- İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
- İETT – 3. Taraf Gözetim Sistemi