Abidin Arman

Araştırma-Denetim Direktörü

aarman@organikik.com
+90 (212) 465 03 77-78 / Dahili:127

Eğitim

İstatistik

Uzmanlık
Alanları

  • Araştırma Hizmetleri
  • Denetim Hizmetleri
  • Kamu Hizmetleri
  • İnsan Kaynakları Danışmanlığı
  • Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Yazılım Geliştirme

Yer Aldığı
Projeler

  • İTO – Özel Öğretimin Geleceği Vizyon ve Stratejiler – Özel Öğretim Kurumları Araştırması
  • Eltemtek – TEİAŞ – İSG Denetim Uygulama Yazılımı
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • Emlak Katılım – Çalışan/İç Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • KARDÖKMAK – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • Vakıf GYO – Çalışan, Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Gelir İdaresi Başkanlığı – Mükellef Deneyimi Yönetim Modeli
  • Eltemtek – TEİAŞ – Bireysel Performans Yönetim Sistemi
  • Eltemtek – TEİAŞ – Çalışan/Müşteri/Paydaş Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Eltemtek – TEDAŞ – Bireysel Yetkinlik Yönetim Sistemi Yazılımı
  • Eltemtek – TEDAŞ – İş Yükü Analizi Yazılımı
  • Eltemtek – İzmir Doğalgaz – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – ESGAZ – Çalışan, Vatandaş, Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Metro İstanbul – Yolcu Memnuniyeti, Kurumsal İtibar, Gizli Müşteri Araştırmaları
  • Varinak – Teknik Servis, Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • Saf Avrasya – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • BOTAŞ İnternational – Çalışan Memnuniyeti, Eğitim İhtiyaç Araştırması
  • Darphane Genel Müdürlüğü – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İSTON – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti Araştırmaları
  • Eltemtek – Nükleer Düzenleme Kurumu – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • İBB – İstanbul Geneli Altyapı Standartlarının Oluşturulması
  • Eltemtek – Gelir İdaresi Başkanlığı – Mevcut Durum Analizi
  • Eltemtek – TEDAŞ – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırması
  • Eltemtek – TEMSAN – Çalışan/Paydaş Memnuniyeti Araştırmaları
  • İGDAŞ – Çalışan/Müşteri/Tedarikçi Memnuniyeti, Hizmet Değerlendirme, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Epsilon Landauer – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • MNT – Müşteri Memnuniyeti Araştırması
  • İBB – Reklam Yönetim Sistemi – Denetim Sistemi Modeli
  • İSKİ – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İSKİ – Şantiye Yönetim Modeli
  • Epsilon Elektronik – Ürün Memnuniyeti Araştırması
  • UGETAM – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İBB – Toplu Ulaşım Mükemmellik Endeksi
  • İETT – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti, Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • İSPARK – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İSPARK – 3. Taraf Gözetim Modeli
  • İSTAÇ – Çalışan/Müşteri/Plaj Memnuniyeti Araştırmaları
  • İstanbul Ulaşım Hizmetleri A.Ş. – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • Spor İstanbul – Çalışan/Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları
  • İBB – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İBB – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İETT – Toplu Taşıma Araçları Denetimi
  • Neolife Tıp Merkezi – Çalışan Memnuniyeti Araştırması
  • İBB – Meydan Yönetim Sistemi
  • İETT – Hizmet Kalitesi Yönetim Modeli
  • İETT – 3. Taraf Gözetim Sistemi